3 Ağustos 2014 Pazar

Sıfıra Doğru


Sıfıra Doğru

Neden Tayyip Erdoğan'a karşı tek aday olarak önümüze konulan Ekmeleddin İhsanoğlu'na evet demiyorum (Selahattin Demirtaş pkk'lı olduğu için onu denkleme katmıyorum).

Neymiş, Erdoğan başkanlık sistemini getirecekmiş. Evet getirecek, yıllar yılı bunun hazırlıklarını yaptı ve ülkeyi federatif sisteme (bölünmeye) götürecek, bu inancım sabit. Ama ben diğer adaya da karşıyım, İhsanoğlu'na.

İhsanoğlu'nun kullandığı "Çözümden yana olmayan, savaştan yanadır" ifadesiyle Tayyip Erdoğan'ın Kürt açılımını desteklemesine yada Erdoğan'ın 1914 Ermeni soykırımı yalanıyla ilgili ifadelerine “Hükümetin, Ermenilere dilediği baş sağlığı mesajı fevkalade doğrudur, yerindedir” yorumunu getirmesi bile benim için BOP ortakçısı İhsanoğlu'na oy vermemem için yeterlidir. Erdoğan yanlış diye, seçilmemeli diye diğer bir yanlışa oy veremem.

Teşbihte hata olmaz, ya Hıristiyan olacaksın ya Yahudi olacaksın deseler birini seçmek mi zorundayım, ben Müslümanım arkadaş!

Ya da Bosna savaşında gördük, Sırplar bu evladını mı öldürelim yoksa şu evladını mı diye anne-babalara soruyordu, acıların en büyüğünü yaşatmak için. O anne-baba cevap verebilir mi buna?

Laik hassasiyetli CHP ve milliyetçi hassasiyetli MHP'nin ümmetçi aday çıkarmalarının PROJE olduğunu düşünüyorum ve yanlış bildiğim bir şeye taraf olmayacağım için bu seçimde geçersiz oy kullanarak OY VERMEYECEĞİM. Ben oy vermedim diye Tayyip seçilmeyecek. Tayyip'e oy verenler sayesinde Tayyip seçilecek!

Eğer ki Erdoğan'ı sallayabilecek yada yenebilecek bir aday gösterilseydi, oy verilirdi. Erdoğan'ın seçilmesinin (seçilirse) sorumlusu, Tayyip'e oy verenlerdir. Benim ve benim gibilerin İhsanoğlu'na oy vermememizin sorumlusu da bizler değil Kılıçdaroğlu ve Bahçeli'dir. Ben vicdanımın sesini dinlerim ve tarih önünde de Allah önünde de hesabımı alnım açık verebilirim.

İleride çocuklarınız/torunlarız sorduğunda "Biz Ekmeleddin'e oy vermiştik" dediğinizde evladınızın yüzünde oluşacak o hayret içerikli alaycı ifade, bana karşı olmayacak. Alnım açık başım dik "Ben o seçimde ne Tayyip'e ne de Ekmeleddin'e oy vermedim yavrum" diyebileceğim. "Tayyip seçilsin diye CHP ve MHP'nin genel başkanları silik ve ümmetçi, Fethullah Gülen'in desteklediği, Küresel Sistem yanlısı bir aday çıkardılar ve Tayyip seçildi, aslında bu bir projeydi" diyeceğim.

Peki benim çözümüm nedir? Millî İrade Birliği (MİB) oluşumumuza kitlelerin katılımı ve Türkiye geneli MİB'in büyük bir baskı grubu olması, millî bir çözümün başlangıcı olabilir.

Aynı süreçte partisel yapı içinde de bir hareket gereklidir. Bölünme sürecinde Tayyip Erdoğan'ın seçilmesi için bilinçli olarak İhsanoğlu'nu aday gösterdiklerini düşündüğüm CHP ve MHP'nin genel başkanlarının ve üst kademe yönetimlerinin hangi yol yöntemle olursa olsun değiştirilmesi gereklidir. Tabanın kuvvetli hareketi ve isyanıyla bu olabilir. Devrim şarttır. Çünkü hepsi bu oyunun içindedir.

Son beş yıldır Marsta yaşıyor olsam ve bugün dünyaya gelmiş olsam, bana Ekmeleddin İhsanoğlu'nun fotoğrafını gösterseler ve geçmişini, o koltuklara nasıl oturduğunu anlatsalar, kullandığı birkaç önemli ifadeyi aktarsalar, bil bakalım bu hangi partinin adayı deseler, ya Saadet Partisi yada AKP derdim! Ama bana bugün İhsanoğlu'nun broşürünü yapılı sarı saçlarıyla CHP'li bayanlar veriyor. Bir yüzlerine bir ellerindeki broşüre bakıp yürüyorum. İçin için gülüyorum, düştükleri hale acıyorum.

Bir defaya mahsus bu konuda yazdım, ilk ve son yazımdır. Benim kişilerle işim olmaz, o koltuğa bu mu otursun şu mu gibi konular bitmek bilmez meselelerdir ve bir adım önünüzü göremezsiniz bu tip günlük sorunlarla uğraşırsanız. Kukla olursunuz, ruhunuz duymaz, sizi bunlarla oyalar dururlar. Ben fikirlerle, projelerle, Küresel SİSTEM'in oyunları ve onların deşifresiyle uğraşıyorum ve kendimi bu yolda görevli addediyorum.

Bu seçim sizin, eğer gerçekten seçtiğinizi sanıyorsanız.

Bazen tarih, sağda solda ses çıkaran hokkabazların seslerine aldırış etmeyen doğru bildiği yolda yürüyenleri kaydeder.

TEVFiK BiR / 03 Ağustos 2014

Telif Bilgisi

© 2009-2017 tevfikbir.com , tevfikbir.blogspot.com. Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeksizin alıntı yapılamaz.

" Tevfik BİR - www.tevfikbir.com " biçiminde kaynak gösterilerek makalelerden alıntı yapılabilir.