1 Haziran 2011 Çarşamba

Döküp Döküp Saçacağız Kimin Varsa Nesi



Döküp Döküp Saçacağız Kimin Varsa Nesi


MHP kasetlerinin arkasındaki organizasyonun kimler olabileceğini ararken ilahi bir tesadüfle karşılaştım! Gelin bu ilahi tesadüfe birlikte bakalım, birlikte şaşıralım.

Kavramlara ve ifadelere dikkat edelim. Burada biraz kriptoloji yapacağız. Şifreleri deşifre edeceğiz. Deşifresi benden, ilahi tesadüfü yorumlamak sizden olacak.

27.Mayıs-10.Haziran 2009 tarihleri arasında İstanbul'da “7. Türkçe Olimpiyatları” yapıldı.

7. Türkçe Olimpiyatları'nın o seneki şarkısının adı “Yeni Bir Dünya” idi. Sizin de aklınıza “Yeni Dünya Düzeni: BOP” geldi, değil mi? Başbakan Tayyip Erdoğan BOP'un eşbaşkanı ya! Yeni Bir Dünya istemekte haklılar tabi. Yeni Iraklar...

Peki 7. Türkçe Olimpiyatları'nın finalinde okunan şiir neydi öyle! “Hizmete Gideceğiz” diyor her kıtanın/dörtlüğün sonunda. “Hizmet” lafının “Fethullah Gülencilik faaliyeti” demek olduğunu bilmeyen var mı?

Zaten şiirin onuncu kıtasının ilk mısrasında “Denizlerden öte yerde kalmışsa birileri” denilerek, okyanus ötesinde, ABD'de ikamet eden cemaat lideri Fethullah Gülen işaret edilmektedir.

Şiirin mısralarına bakalım. Şiiri deşifre edelim.

Kelime-i Tevhid'i ikiye bölen Gülen cemaati, yani “La İlahe İllallah Muhammedun Resulullah”tan “Muhammedun Resulullah” kısmını çıkaran, bunda bir sakınca görmeyen ve bu açıdan sürekli eleştirilen cemaatin şiirinde de bunun yansımasını görüyoruz.

Dini-İslami olarak nitelenen, on bir kıtadan oluşan şiirde, Musa ve İbrahim peygamberlerin adının geçmesine ve hatta Yunan filazofu Heraklitos'un bile isminin geçmesine karşın son İslam peygamberi Hz. Muhammed'in ismi geçmemektedir!

Ayrıca şiirin son kıtası oldukça tepki çekecek niteliktedir. Şiirde laubalice, Allah'ın yanında çay içmekten bahsedilmektedir. Haydi çay içmekten geçtik, huzurunda bile değil yanında..!

Ey Rabbimiz! Biz kulların varsa hizmette payı,
Huzuruna geleceğiz, bekleriz madalyayı.
Zaten bizim muradımız, yanında içmek çayı,
Bardakta çay tüter tütmez, artık gitmeyeceğiz.

Ben mi yanlış anladım? Dörtlüğe “Ey Rabbimiz” diye başlanmış. Dörtlük içinde, başkaca hitap edilen bir sıfat/kişi yok. “Bizim muradımız yanında içmek çayı” ne demektir? Betimleme bile olsa, böyle bir betimleme olur mu? Haşa!

* * *

Dördüncü kıtaya bakalım:
Katmak için bu hizmete pak sineli bayları,
Ekip kurup hanesinde içeceğiz çayları.
Altmış günlü yaşayarak, otuz günlük ayları,
Demlikte çay biter bitmez, hizmete gideceğiz.

“Pak sineli” bayların yanına cemaat ekibimizle birlikte gidip, onları saflarımıza katmaya çalışacağız diyor. Peki kim bu “pak sineli” baylar?

“Pak sine”, beyaz tenli demektir. Yani “beyaz baylar”, yani  “Beyaz Türkler” demektir. Soner Yalçın'ın 165.000 satan “EFENDİ – Beyaz Türklerin Büyük Sırrı” kitabını hatırlarsınız. Burada “Efendi” ve “Beyaz Türkler” kavramları, Sabetayist Yahudisi anlamına gelmektedir.

Cemaat, Sabetayist olanlara ekipleriyle birlikte gidip, taraflarına çekmek isteyeceklerini belirtiyor. Pek çok TÜSİAD üyesinin bugün AKP tarafına destek vermesi gibi...

* * *

Arkamızdan bağırsalar, bunlar delinin teki!
Onlara gül atar atmaz Hizmete gideceğiz”.

Bu mısraları yorumlamaya bile gerek bulmadım. Anlaşılması gereken anlaşılıyor, gayet açık.

* * *

Mayınları ve dağları engel diye dizseler,
Bir tekmede iter itmez hizmete gideceğiz

İslami, dini olarak nitelenen bir şiirde gayet iddialı ve saldırgan ifadeler mevcuttur. “Bunlar delinin teki” yada “bir tekmede” gibi ifadeler, artık bu şiiri adeta bir marş mısralarına çevirmiş durumdadır. İslam, yumuşak bir dindir. Merhametli bir dindir, saldırgan değil savunmacı ve bağışlayıcı bir dindir.

Diyanet İşleri Başkanlığı sloganlarında ne diyor “İnsanlık Merhamet Üzerine Kurulu. Merhametini Kaybeden İnsanlığını Kaybeder”.

* * *

Ve geldik, esas konumuzun temelini oluşturan mısralara. Şiirin genelinde şöyle yapıp Hizmete Gideceğiz, zorlukları şöyle aşıp Hizmete gideceğiz gibi ifadeler yer almaktadır. Ancak bir anda bu dörtlük ile şiirin tarzı, havası bozulmaktadır. Bu mısralar şiire monte durmaktadır.

Döküp döküp saçacağız, kimin varsa nesi,
Ancak böyle değerlenir bir ömür sermayesi.
Koşuşmaktan kesilirse birimizin nefesi,
Sırtımıza atar atmaz, hizmete gideceğiz.

Bu şiirin içinde durup dururken “Döküp döküp saçacağız, kimin varsa nesi” ne demektir? Bunun anlamı nedir? Kimin neyi dökülüp saçılacaktır?

Dindar bir insan olan bendenizin, içeriğini asla kabul edemeyeceği kasetler çıktı son dönemde Türkiye gündemine. Deniz Baykal'ın ve MHP'li yöneticilerin türlü kasetleri... Döküp döküp saçıldı, kimin nesi varsa!

Tasvip edilecek bir durum değil ancak burada asıl dikkat etmemiz gereken, garibimize gitmesi gereken husus, bunca kişinin bunca kasetini hangi organizasyon hangi birim çekmiştir, ne amaçla çekmiştir ve bundan kim yarar sağlayacaktır? Bunca büyük insanın en mahrem görüntülerini kayda almak, bunca gizli kamera yerleştirmek...

Özetle yoğun bir teknik istihbarat faaliyeti gerçekleştirmek, hangi gücün kimin operasyonu olabilir?

2009 yılında 7. Türkçe Olimpiyatları'nın (Fethullah Gülen organizasyonu olarak sürdürülen) sonunda, moda tabirle finalinde okunan şiirde geçen “Döküp döküp saçacağız kimin varsa nesi, ancak böyle değerlenir bir ömür sermayesi” ve “Arkamızdan bağırsalar bunlar delinin teki” sözleri ne anlama gelmektedir? Tesadüf müdür?

Ben hayatımda pek fazla tesadüflere inanmadım, inanmam da.

Hele ki bugün, Meclis'te muhalefette olan siyasi partilerin kaderlerini değiştirebilecek güçte teknik istihbarat kasetleri ortaya çıkıyor (2010 ve 2011 yıllarında), MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli bu gizli çekim yasadışı teknik istihbarat kasetlerinden “Fethullah Gülen'i” adeta sorumlu tutuyor ve yalnızca bundan iki sene önce 2009'da Fethullah Gülen Manifestosu olarak tanımlanabilecek şiirde “Döküp döküp saçacağız kimin nesi varsa” deniyorsa.

Haydi gelin bu şiirin tesadüfler zinciri olup olmadığına siz karar verin!


Tevfik BiR / 31.Mayıs.2011


Telif Bilgisi

© 2009-2017 tevfikbir.com , tevfikbir.blogspot.com. Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeksizin alıntı yapılamaz.

" Tevfik BİR - www.tevfikbir.com " biçiminde kaynak gösterilerek makalelerden alıntı yapılabilir.